Skip to content
Promethee
  • Home
  • Our offer
  • Business solutions
  • Client Solutions
  • Talent Solutions
  • Ressources
  • Working together
  • Français

  • View all
  • Articles
  • Case study
  • Inspirations


The journal

ArticleView more

4 points to be vigilant of to make your investments profitable 

2023/09/18
ArticleView more

5 decisions to make before migrating your contact center to the cloud

2022/10/12
Case studyView more

Seizing the opportunities offered by chat

2022/10/10
ArticleView more

Develop employee engagement in customer relationship centers

2022/10/09
ArticleView more

8 Questions to define your omnichannel customer experience strategy

2022/09/30
ArticleView more

3 effective strategies to consider improving the customer experience and adapting to growing expectations: the manager’s advice!

2022/09/30
Case studyView more

Developing management teams

2022/09/25
Case studyView more

Define the WHY of your team

2022/09/05
Case studyView more

Drive change through synergy between operations and marketing

2022/08/04
Case studyView more

Preparing for a Customer Experience Transformation

2022/03/05


There is currently no upcoming event.



Upcoming formations

There is currently no upcoming formation.

  • info@prometheeconsultants.ca
  • 438-408-1950
  • 10300, rue Grande Allée
    Montréal, Québec
    H3L 2M3
Linkedin
  • Legal
  • Credit
  • Copyright
  • Home
  • Our offer
  • Business solutions
  • Client Solutions
  • Talent Solutions
  • Ressources
  • Working together
  • Français
Gérer le consentement aux cookies
Pour offrir les meilleures expériences, nous utilisons des technologies telles que les cookies pour stocker et/ou accéder aux informations des appareils. Le fait de consentir à ces technologies nous permettra de traiter des données telles que le comportement de navigation ou les ID uniques sur ce site. Le fait de ne pas consentir ou de retirer son consentement peut avoir un effet négatif sur certaines caractéristiques et fonctions.
Fonctionnel Always active
Le stockage ou l’accès technique est strictement nécessaire dans la finalité d’intérêt légitime de permettre l’utilisation d’un service spécifique explicitement demandé par l’abonné ou l’internaute, ou dans le seul but d’effectuer la transmission d’une communication sur un réseau de communications électroniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Le stockage ou l’accès technique qui est utilisé exclusivement dans des finalités statistiques anonymes. En l’absence d’une assignation à comparaître, d’une conformité volontaire de la part de votre fournisseur d’accès à internet ou d’enregistrements supplémentaires provenant d’une tierce partie, les informations stockées ou extraites à cette seule fin ne peuvent généralement pas être utilisées pour vous identifier.
Marketing
Le stockage ou l’accès technique est nécessaire pour créer des profils d’internautes afin d’envoyer des publicités, ou pour suivre l’internaute sur un site web ou sur plusieurs sites web ayant des finalités marketing similaires.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Voir les préférences
{title} {title} {title}