Rencontre de démarrage sans engagement pour évaluer les besoins.
clientsCustomer Solutions That Build Relationships
For us it’s loud and clear. Every customer interaction is an opportunity to develop a relationship and reinforce your promise, your brand, your culture.
Discover Client SolutionsOptimizing
the Power of Digital
AND Human Systems
That means combining and maximizing the strengths of every channel towards a common goal.
- Optimize the customer journey
- Amplify moments of truth
- Eliminate irritants and friction points
- Perfect the ecosystem of channels and their synergy
- Maximize self-service
- Position assisted channels wisely (e.g. chat/chatbots)
- Reduce low-value calls
- Simplify channel switches
- Optimize customer relationships and personalization
- Consolidate the 360 view of customers
- Maximize end-to-end customer lifecycle
- Develop analytical capabilities to predict customer behaviour
- Enable proactive customer contact strategies
- Maximize the quality of the human experience
- Design conversation models
- Deploy customer service and CX training
- Evolve into an advisory role
- Implement a customer experience management cycle
Involvement Levels
Three levels of solutions according to your needs
Each contact centre is its own ecosystem. We offer three levels of solutions to meet your needs and spark the right strategic insights.
EvaluateIdentify opportunities for improvement | PlanDefine the target and the changes to be achieved | TransformInvolve your team in the changes | |
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Performance audit | |||
Competitive analysis | |||
Maturity assessment | |||
Strategies | |||
Return on investment analysis | |||
Detailed plans | |||
Change management | |||
Benefit tracking | |||
Pourquoi ?
- Simplifier et fluidifier l’expérience client
- Réduire les irritants clients
- Personnaliser et humaniser les interactions
- Augmenter la rétention clients et les revenus
Comment ?
Une évaluation complète et systématique de l’expérience client en tenant compte des dimensions :
- Numérique
- Humaine
Pourquoi ?
- Simplifier et fluidifier l’expérience client
- Réduire les irritants clients
- Personnaliser et humaniser les interactions
- Augmenter la rétention clients et les revenus
Comment ?
La cocréation de stratégies et de plans détaillés pour optimiser :
- Les parcours client
- L’écosystème de canaux
- La relation client
- L’expérience humaine
Pourquoi ?
- Simplifier et fluidifier l’expérience client
- Réduire les irritants clients
- Personnaliser et humaniser les interactions
- Augmenter la rétention clients et les revenus
Comment ?
Un accompagnement personnalisé pour :
- Évaluer les forces et faiblesses de votre écosystème d’expérience client
- Développer une vision, une feuille de route et des plans détaillés
- Conduire le changement
- 1Rencontre de démarrage
- 2Performance audit
- 3Competitive analysis
- 4Maturity assessment
- 5Strategies
- 6Return on investment analysis
- 7Detailed plans
- 8Change management
- 9Benefit tracking
Évaluation globale de l’expérience client par l’analyse des indicateurs, résultats de sondages et plaintes client, la consultation des employés de première ligne et l’audit des appels, courriels et autres interactions numériques (chat/media sociaux).
Comparaison des niveaux de performance par rapport aux meilleures pratiques, dans l’industrie et intersectorielles.
Évaluation de l’organisation selon les six (6) compétences clés en expérience client.
Définir l’expérience client cible, les objectifs d’affaires et les stratégies optimisant les puissances numériques et humaines.
Évaluer les coûts et bénéfices. Établir le tableau de bord du changement.
Développer la feuille de route et les plans détaillés pour changer.
Identification et gestion proactive des résistances et préoccupations par l’implication, la responsabilisation et le soutien dans l’action.
Implantation des changements décidés jusqu’à l’obtention des bénéfices attendus.